Zirve Nakliye müşteri ile olan ilişkilerinde şeffaflığı esas almıştır. Tüm müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul etmiş, müşteri odaklı bir yaklaşımı sürdürmektedir.
Bu doğrultuda; müşteri şikâyetlerinin sürekli iyileştirme için bir araç olduğunu kurum kültürü olarak benimsemiş ve şikâyetlerin etkin bir şekilde ele alınması için personelimizin eğitimi sürekli hale getirilmiştir.
Zirve Nakliye; müşterilerinin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebildiğini, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alındığını, yasal şartlara ve kalite politikamıza aykırı olmayacak şekilde değerlendirildiğini, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmelerin ve kontrollerin sürekli yapıldığını taahhüt etmektedir.